2016年12月12日星期一

蘋果日報- 葉劉未起機,先扯火 - 馮睎乾

蘋果日報- 葉劉未起機,先扯火 - 馮睎乾

葉劉未起機,先扯火 - 馮睎乾

小小記者問一條簡單問題,竟惹起葉劉淑儀大大官威,單此一事,已知她難當重任,即使強行入閘,終究被麒麟撞飛,致玻璃心碎,葡萄肉裂。查實問咩令葉劉爆晒seed呢?原來問她假如當選,會否在任內為第二十三條立法。葉劉不敢明言,反質疑記者「trap」她:「網上好多人抹黑我,叫我做咩『女版689』、『666加23』,我希望各位公平啲、理性啲啦!我哋係文明社會,點解要用呢啲手段抹黑我呢?我希望你再諗吓點樣問啦。」

真好笑,十三年前葉劉硬推二十三條,一炮成灰,今日選特首,記者這條問題行貨之極,你事先不做功課,準備體面答案,反而掉轉頭鬧人trap你?要答又有幾難?我不妨代入葉劉身份,隨口度句台詞給大家看看:「特首有憲制責任為第二十三條立法,但香港市民似乎疑慮未消,所以幾時立法應該由民意決定,如果我當選嘅話,一定會緊記過去教訓,盡力令市民對國家恢復信心,我認為我可以喺任期內做到呢點。」這是非常官腔的答覆,有兩種解讀方式:一是暗示任期內立法,二是說任期內將令市民信任國家,點講都通,即使明知是假,至少也不怕得罪人。

我現在理性、公平地講一句:葉劉你做了幾十年官,近十年議員,居然連基本應對能力也欠奉,一條例牌菜問題也要爆seed,請問如何符合中央對特首的三項要求呢──即中央信任、港人支持、具管治能力?很多天真的人以為,葉劉喜怒形於顏色,夠真,沒梁振英那麼可怕。傻豬豬,呢啲唔係叫真,係叫有恃無恐,同嗰位「官到無求膽自大」嘅「妹妹」天生一對。聽其言,觀其行,今日訓斥記者的「女版689」,跟十三年前罵涂謹申「唔守規矩,又冇禮貌」、說「唔會再答佢問題」的掃把頭有分別嗎?我哋係文明社會,希望葉劉再諗吓點樣答啦。

上一則: 樂古道一號 - 蔣芸

下一則: 香港欠她的嗎? - 高慧然



Z88

没有评论:

发表评论