2017年3月13日星期一

林鄭特首有樣睇 - 左丁山 | 2017-03-13 | | 蘋果日報

林鄭特首有樣睇 - 左丁山 | 2017-03-13 | | 蘋果日報

林鄭特首有樣睇 - 左丁山

建制派鋪天蓋地咁為林鄭月娥造勢,捧到林鄭幾乎天上有地下無,好打得,乜都掂,得人心,商界愛戴,對手曾俊華就從人民內部矛盾升級為敵我矛盾,係外來勢力代表,不得中央信任,係打擊對象,即使在3月26日爆99倍大冷門當選,中央都不會委任咁講。曾俊華從自己人變成敵人,速度之快,令人嘆為觀止。
呢日見到一位愛國報紙離休幹部,左丁山笑問:「不久之前,你地還講番幾句曾俊華好話,現在則視之為頭號公敵,日日棒打,駛唔駛咁絕呀?」幹部E苦笑:「好彩我已經離休,否則會好辛苦,我啲舊同事同我講,日日奉命要寫三四版林鄭好人好姐,寫到人都癲,同時又要組織稿件痛批曾俊華,做得好慘呀!」呢啲文稿是否出於真心㗎?幹部話:「係奉命作文嚟嘅,算係文字工作者產品,老闆指導方向,咪跟住題目作文囉,你唔好鬧我地啲記者呀,大家搵食啫。其實幹部都分兩批,本土記者好似我呢種人咁,曾向上頭反映,不如等林鄭與莊曾自由搏擊,憑佢地自己政綱與手腕去爭取選委支持,咁就邊個贏咗都係光榮。但上頭嘅上頭話要維穩聽命,一定係要捧林鄭,咪要犧牲莊曾囉!」
咁葉劉呢?幹部話:「要捧林鄭就不能讓葉劉有機會鎅票,一早封殺佢,唔俾佢入閘,係護送林鄭入禮賓府嘅大戰略,葉劉唔聽話,梗要阻截佢㗎!」搞現實政治,理當如此,棄車保帥,司空見慣啫。
特區政府視林鄭為下任特首,已經按足程序招呼林鄭。據講林鄭上電台做訪問,早個鐘頭已有警方VIP保護組警長到電台「踩線」,詢問環境通道及第二條撤退路綫,策劃好部署,電台又要搵定阿頭定點迎接林鄭下車,警察啲行動好緊密,以確保林鄭不受閒人滋擾。呢啲行動無可厚非,警察保護特區政府要人係應該緊張啲嘅。但有比較噃,輪到曾俊華到電台接受訪問,VIP保護組不見人,警長冇露面,曾俊華與公關自動出現走入電台,冇人迎接。到走人嘞,曾俊華自己行去馬路搵車,兩名警察在後(三十呎後)搵對眼望實咁啫。一位記者話:「淨係睇排場已知誰是下任特首,啲警察好聰明嘅啫!」不過曾俊華硬係唔肯認輸,係要砌落去,佢以奧斯卡頒錯獎為例,乜都有可能發生,不過奧斯卡係一早幕後決定嘅,以後佢不妨以巴塞隆拿為例子,先輸四比零,次回合最後8分鐘反勝六比一!



Z88

没有评论:

发表评论